making up for teenage crime.






Min lördagskväll började hos maria, hon bjöd på godaste auburginepastagratängen och så drack vi varsitt glas vin. Sen missade vi bussen, hoppade in i en taxi och åkte till intiman och såg teatern Subtales - arior från medelklassen som handlade om feminism och könsroller, typ. Det var marias julklapp till mig, väldigt bra!









Efter teatern åkte vi till anna k där emil och qu också var, och så kom johanna senare. Vin vin vin, sittdans, skratt och hemskt trevligt.






Vid tio gick vi bort till ett ställe som heter Golden där vi blev behandlade som v.i.p gäster. Några timmar senare gick jag och maria hem till henne och jag somnade ungefär medebums. Fy vilken bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0