medie- och kommunikationsvetenskap vt2011.

Igår lämnade jag in sista tentan i religionshistoria och idag börjar vårterminen på universitetet. Denna våren ska jag läsa en kurs som heter media- och kommunikationsvetenskap, och det ska faktiskt bli jätteroligt! Jag är ju galen i allt som handlar om media. Det har varit ganska intensivt med tentor och gruppredovisningar den senaste tiden, så jag har inte riktigt hunnit smälta allting än eller hunnit förbereda mig mentalt inför en ny kurs. Men det kanske är bra också, då hinner jag inte bli nervös.

Tydligen tänker schemaanläggarna kickstarta våren ordentligt med upprop redan klockan åtta en måndagsmorgon, så det är väl bara att klunka i sig kaffe och hänga på. Vi hörs senare, hörrni!


Kommentarer
Postat av: susanne berg

Denna kurs är som klippt och skuren för dig! Ännu ett steg närmare det du vill hålla på med i framtiden! Lycka till! kram mamma

2011-01-17 @ 08:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0