nervösitet.

Det är väldigt sällan jag hamnar i situationer där jag blir nervös numera. Jag vet inte om det hör till när man känner sig betydligt säkrare på sig själv, att man är övertygad om att man klarar av det mesta och att det egentligen bara är slöseri med tid att bli nervös. Men ibland är det ganska härligt med lite fjärilar i magen. Förväntansfull och nervösitet är två skilda ord, men det är en tunn gräns.

För att komma till saken så ska jag göra något idag som jag är lite nervös inför, men mest förväntansfull. Denna våren innebär så mycket nytt och jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: sophie

du såg i allafall lugnare ut än en filbunke när vi sågs! till skillnad från mig som alltid pratar för mycket, är hispig och upprörd över saker & ting och sådär, haha! det var kul att se dig =)

2011-01-25 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0