nyårsafton.





Min nyårsafton började hemma hos anna k med fördrink tillsammans med några andra.




Skålade och peppade.


Maria var väldigt tjusig!


Själv hade jag samma sammetsrosett som förra nyår, långa handskar och en prickig klänning som jag har köpt på beyond retro i stockholm. Klänningen var väldigt Sandrig, som Anna k sa.


<3


Qu var så fin i en smaragdgrön skapelse.




Anna var också där!


Hej hej i spegeln.


När klockan närmade sig sex tog vi en taxi till elysée som ligger ungefär vid gustav adolfs torg.



Där började vi summera året men kom bara till mars, haha.


Vegeterianerna började med vitlöksmarinerade champinjoner! Gott.




Till huvudrätt åt de andra köttfondue.


Medans jag och maria åt någon slags lasagne med ädelost och sparris.


Och så avslutade vi med pannacotta och champagnemarinerade bär!




Vid åtta åkte vi tillbaka till anna k och det var dags för festligt bål.




Jag var glad.





Plötsligt trillade det in massa massa folk.


Anna och Linnea.



Malin var där och hon kom med nyheten att hon ska flytta från norge tillbaka till skåne igen! Då blev jag glad.




Johanna och anna k.





Så började det bli dags att ta fram champagnen.



Emma var snygg och pepp!






Så var klockan tolv och det var gott nytt ååååååååår!


1.


2.


3.


4!




Sen tokdansade vi in det nya året!


Jag sittdansade mest, men det var lika kul!









Skriksång till håkan hellström, kärlek, glädje och i taxin hem twittrade jag "att få fira nyår med sina bästa vänner, vad mer kan man begära?".

Kommentarer
Postat av: elin

åh vad fantastisk tjusig du var <3

2011-01-02 @ 17:46:37
URL: http://roselilytulip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0