vi kör väl på va.



Ibland tror jag att det är bra att bara köra
på och inte tänka så mycket. Sova, äta, träna, plugga, fixa med allt annat, träffa vänner, sova äta, träna och så går det runt så. Det kallas väl vardag, antar jag. Jag tycker om vardagen så länge den inte är precis likadan alltid alltid. Därför har jag väldigt svårt att tro att jag skulle klara av att jobba på ett nio-till-fem jobb...

Idag har jag varit väldigt effektiv, åtminstone de senaste timmarna. Jag ska verkligen försöka vara lite bättre på framförhållning när det gäller skolan och inte göra allt i sista sekund. Tror att jag sparar så mycket ångest och magknip på det sättet. Ikväll ska jag äta middag med familjen och inte så mycket mer än det. Låter perfekt i mina öron, efter en mördande vecka. Hoppas ni har en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0