tvåtusentio på nittiosex sidor.


Jag har insett vikten av att komma ihåg saker och allra bäst minns jag genom fotografier. Därför blev jag väldigt glad när mitt fotoalbum som jag gjorde för några veckor sedan kom igår! 96 bilders sammanfattning av mitt 2010. Framsidan är en bild tagen i paris, där mamma håller i en jordgubbstarte som vi köpte i Montmatre.




Jag tänkte att ni skulle få kika lite i albumet och vi börjar vid stockholmsflytten med fjärilar i magen, mojitos och förälskelsen i denna vackra stad.



Fantastiska vänner.



När jag åkte till London tillsammans med mina föräldrar.




Och firade min tjugoårsdag i Paris.




När jag kom hem började sommaren på riktigt.



Och vi tillbringade våra sista dagar i Stockholm.






Sen flyttade jag tillbaka till skåne och hade ett helt fantastiskt slut på sommaren med födelsedagsfester, festivaler och ren lycka.



Stockholmsäventyr.



Så blev det höst och jag hade inflyttningsfest i Lund.




Vinter och julen kom.


Och avslutade året på nyårsafton med mina bästa.


Baksidan på albumet är tagen efter en magisk lars winnerbäck konsert i helsingborg. Tyckte den passade där.

Jag beställde mitt album via blurb.com där man kan göra sitt eget album precis så som man vill ha det. Det är verkligen guld värt att få det färdigtryckt och slippa sitta och klippa och klistra (vilket vissa såklart tycker är charmen med det hela). Så det rekomenderar jag!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Vilket fantastiskt fotoalbum! Får piggar på hela kroppen när jag ser alla fina foton! Kram mamma

2011-07-07 @ 17:28:50
Postat av: Ida

Väldigt vackert. Jag minns också bäst genom foton och mina små textrader. Det skulle vara roligt att göra en egen sån där bok, var det krångligt, dyrt?

2011-07-07 @ 18:24:21
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: sandra

tack mamma!



ida: tack! det var inte alls krångligt, mer än att det tog lite tid men det var mest kul. så det borde du verkligen göra :) det kostade ca. 400 kronor, vilket jag tycker är helt okej om man tänker att man annars får köpa både album och foto, och lägga ner betydligt mer tid på att klippa och klistra.

2011-07-07 @ 18:45:45
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0