making up for teenage crime


Min lördag började jag med att åka till åkarp och möta upp maria utanför erikshjälpen som hade tioårsjubileum. Vi fyllde varsin korg, drack kaffe och åkte vidare till malmö ungefär en timme senare. I malmö gick vi lite på stan och jag gjorde några reafynd från monki och weekday som jag är himla nöjd med.


Påvägen till bussen hittade vi en graffitivägg som vi använde som fotovägg.



Och sen åkte vi hem till maria.


Där drack vi islatte.


Och sen var det dags att börja laga mat! Vi gjorde en av våra favoriträtter från vårt samboliv vilket är en pastagratäng med aubergine, svamp, soltorkade tomater och sparris. Receptet hittar ni här.


Så gott att vi dog lite.



Vid åttatiden dök dessa fina tjejerna upp.




Vi drack vin, spelade ett kortspel som jag inte var något vidare på och peppade inför kvällen med massa bra musik.


Jag kände mig väldigt nöjd med min sminkning.


Och Carro hade sjukt snygga skor.


Sen var det dags att gå bort till retro där klubben so tough so cute hade bd-kväll! En helt fantastisk lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0