födelsedag.



När jag kom hem från tävlingen (som för övrigt gick fantastiskt bra, är den stoltaste tränaren i världen just nu) så blev jag överraskad med ballonger och vackra rosor när jag kom hem.



Och så åt vi vit choklad-kladdkaka och jag fick öppna massa paket som mina fina föräldrar hade köpt. Tack mamma och pappa! Ni får se inom den närmsta framtiden vad som fanns inuti.


Närmare kvällen åkte vi till fritidsbaren som ligger precis vid havet i ystad.



Där fanns det fina pastellstolar, virkade dukar och blommor i fönstren.




Jag åt supergott kycklingspett med pommes och sweet chili sås och sedan köpte vi med oss de berömda wienerbröden och åkte hem till mormor och morfar för fika. Bästa 21årsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0