tentatjat

Ska jag vara helt ärlig så skrämmer nästa tenta skiten ur mig. Denna kursen har varit så fruktansvärt bred innehållsmässigt och jag är rädd att jag inte ska kunna greppa hela bilden. Dessutom var vår lärare så snäll att påpeka att föregående år var det 40 procent som inte hade klarat just denna tentan... Den informationen hade jag lika väl kunnat vara utan känner jag.

Samtidigt blir det såklart en liten utmaning också. Givetvis ska jag peppa mig själv och säga att jag absolut inte ska vara delaktig i de där 40 procenten. Jag ska vara bland procenten som faktiskt klarar tentan. Men där är det lika lätt att ge upp som att kämpa. Fan heller att jag ger upp och så är det med den saken.

(Det sistnämna bestämde jag mig för alldeles nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0