tisdagsrapporten.

Jag känner mig väldigt nöjd med min tisdag. Vaknade utvilad, åt god frukost, tittade på sjunde himlen och fick dagens moralpredikan, pluggade, drack kaffe och lyssnade på bra musik samtidigt vilket faktiskt gjorde det hela ganska trevligt. Sen åt jag middag tillsammans med familjen, pluggade lite till, tränade och har nu avslutat mitt dagsverk med en bit ananaspaj. Så, nu vet ni ungefär exakt vad jag har gjort idag. Varsågoda för den informationen!

Förresten, är det inte märkligt att varje gång man måste göra något (som att plugga till en tenta) så börjar man längta efter att göra massa andra saker? Blir till exempel sjukt sugen på att rensa garderoben när jag läser marias blogg, baka bröd, städa i badrumsskåpet och massa andra vardagliga saker. Som när jag blir sjuk, så tänker jag alltid hur mycket jag ska uppskatta allting när jag är frisk. När jag inte måste plugga till min tenta kommer jag ha tid för alla dessa sakerna och det kommer vara sjukt kul. kul lär det ju faktiskt inte vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0