april genom mobilen.

Nu ska ni få se hur april såg ut genom min mobiltelefon!


Maria försökte lura mig som vanligt.


Fest i malmö.


Var helt besatt av detta spelet en period, kunde inte sluta spela förrän jag hade klarat ALLA banor.


Hundmys i solen.


Sålde påskris med drillningen på den blåsigaste dagen jag har varit med om.


Promenerade i regnet.


Jordgubbspremiär!


Vår!!!


Firade påsk med rosa läppar.


Tittade på carolina gynnings tavlor på ystads saltsjöbad under påskhelgen.


Åkte cabbe med föräldrarna.



Cyklade och hamnade i botaniska trädgården.



Blev knäsvag av naturen.


Och så avslutade jag månaden med att fira valborg i malmö med mina bästa!


Kommentarer
Postat av: maria

ljuvlig header baby!

2011-05-02 @ 19:13:32
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0