kvällstankar.

Jag följde med mamma hem till tomelilla efter några timmar i min vackra stad, vi har ätit grillat och nu sitter jag vid pappas dator eftersom jag klantigt nog glömde min egen hemma. Det väcker väldigt bitterljuva minnen att sitta här. När man inte själv hade en egen dator och fick tillbringa kvällarna inne på pappas kontor med ett otroligt segt modem. Men jag minns aldrig att jag tyckte det var jobbigt att vänta på det modemet eller att behöva dela datorn med min bror i början, och pappa dessutom. Det tålamodet hade jag gärna haft kvar nu.

Det känns som att jag är någonstans i mitten av min vecka. Jag har avverkat vardagen och dessa fem dagarna har känts ungefär som fem veckor, samtidigt som att det har gått ganska fort. Och nu finns det en hel helg framför mig som innehåller två riktigt roliga utmaningar. Nu ska jag gå ner och fredagsmysa med föräldrarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0