indestructable



Imorse hade jag min allra sista föreläsning i kursen medie- och kommunikationsvetenskap och för en stund sedan fick jag reda på att jag klarade min förra tenta. Plötsligt känns det lite lättare att andas. Ska jag vara ärlig så har jag varit väldigt osäker på om jag skulle klara av denna kursen, förra tentan körde jag på och fick göra omtenta (som jag på något mirakulöst sätt lyckades få vg på) och jag trodde inte att jag skulle klara denna heller. Man känner ju det på sig när man sitter där och skriver. Men jag klarade det och jag är så glad.

Efter skolan tog jag tag i tredagars disk (varför väntar man?), pluggade samtidigt som jag lyssnade på radio vilket kan vara bästa kombinationen och nu håller jag på att överföra bilder från min gamla dator vilket jag har skjutit upp i x antal månader nu. En helt vanlig måndag som smakar lite extra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0