valborg


Igår tog jag bussen vid tolvtiden till malmö, gick hem till Maria och så gjorde vi oss iordning inför dagen.


Smink.


Maria glittrade.



Sen gick vi bort till folkets park där massa fina personer väntade och så hade vi en liten picknick.


Anna och Tania var där.


Jag hade tagit med jordgubbar!



Sanne och Anna.



Vädret var helt otroligt.


Maria hade fina skor.





Jag drack mousserande jordgubbsvin och vi fick festliga sugrör av Sanne & Emelie!







Maria och Qu.



Vi skålade för våren, för kungens födelsedag, för solen, för livet och för typ tusen saker till.




Sen tog jag ungefär tusen bilder på körsbärsblommorna som jag tänkte att ni skulle få se mer av i ett annat inlägg.






Essie, Linnea och världens finaste hund!


Sanne och Emelie.


När det började bli lite kallare gick vi hem till anna.








Där var det mycket människor på en liten yta, sittdans, skriksång och egenkomponerade kortspel.


Här diskuterades det huruvida spiderman eller batman var bäst. Jag hejar på spiderman.



<3

Sen bestämde jag och maria oss för att gå hem till henne när de andra drog ut, vilket kändes som ett väldigt bra beslut. Vilket fantastiskt valborgsfirande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0