blev utmanad av maria att göra en fredagsenkät

Vad åt du till frukost?
Pannkakor med oboypulver på. Så gott att man vill dö lite grann.

Vad har fått dig att skratta idag?

Anna får mig alltid att skratta.

Vad har du på dig just nu?
Stort linne, världens finaste kofta som jag köpte igår och tights.

Hur ser resten av dagen ut?

Jag väntar på att maten ska bli klar och sen ska jag hoppa i lite finare kläder och sminka mig.

Vad händer ikväll?

Qu har inflyttningsfest i malmö och jag ska träffa fina vänner, dricka vin och ha roligt tänkte jag.

Och på lördag?

Då ska jag sova och förmodligen åka hem till mamma och pappa i tomelilla.

Och på söndag?
Träna, plugga och göra något roligare på kvällen som ni får läsa mer om då.

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?

Jag tycker det är sjukt kul i skolan på varje föreläsning (faktiskt) och när anna kom hit igår.

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Att läsa i min engelska kursbok. Så sjukt tråkigt :(

Helgens tre bästa låtar?
Simple minds - Don't you (forget about me), Hoffmaestro - Highway man och Kid Cudi ft. Kanye West - Erase me.

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
"ok, då tar vi tiden i sporthallen, och när vi väl kommer igång med programmet...", "sniggt!!! ingen aaaaaning" och "hey! får jag komma tillbaka till dig en sväng?"

Vad dricker du i helgen?
Kaffe, vin, vatten och cola.

Bästa bakfylletips?
Pizza, cola, film och vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0