idag ska jag bara göra roliga saker.

Nu när tentan är färdig ska jag bara göra roliga saker idag. Jag har egentligen tusen andra viktiga saker att ta tag i, men det får faktiskt vänta till imorgon. Idag ska jag:


Köpa marknadsgodis och titta efter fina smycken bland alla stånden. Det är ju marknad i Tomelilla och jag blir alldeles lyrisk varje år när det är dags, fastän det är samma skit varje gång.


Titta på min första Woody Allen film. Har varit väldigt skeptisk mot den herren tidigare, men denna verkar fin.


Börja läsa någon bok ur min klassikerserie. Är inte helt säker på vilken jag ska börja med, men jag funderar på alice i underlandet eller robin hood.

Kommentarer
Postat av: elno

Åh den filmen såg jag för ett tag sedan! Blev nyss klar med tentan, puh!

2011-10-27 @ 11:53:33
URL: http://elno.devote.se/
Postat av: Matilda

Nu är jag avis, som jag önskar mig bokserien! Agnes Cecilia har jag varit nyfiken på ett tag nu.



Halsbandshållaren är väldigt enkelt gjord egentligen. En lite smalare rundstav köpt på K-rauta som jag har målat vit som hänger i hyllkonsollen och en mässingsfärgad skruvkrok. Otroligt enkel konstruktion, men väldigt praktisk!

2011-10-28 @ 15:33:57
URL: http://quietland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0