september genom mobilen.

Som vanligt tänkte jag att ni skulle få se hur min månad har sett ut genom appen instagram! Om det är någon som vill följa mig så heter jag sandraberg.


Lite såhär började september.


Kräftskiva hos louise och utsikten från buss nummer 5 till tomelilla.


Jag på bussen och lite busskonst.


Så kom hösten.


Fina vattendjursfrimärken och finaste hunden.


Kaninmoln och regnrutor under samma tågresa.


Lördagsvin i malmö och en söt katt som jag tror hette Rozzo.


Kaffe i min bästa termos påväg till skolan och alfapetkväll med maria.


Lördagsloppis på södra esplanaden och fika på ariman.


Dimma och solsken samma dag.


Och så avslutar vi med en bild från kön till debaser i torsdags och lite senare samma kväll inne på golden där vi hamnade till slut. Finfin månad tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0