debban vs. golden



Igårkväll hoppade jag på tåget till malmö, mötte upp maria och gick hem till hennes nya lya som jag fick se för första gången. Fint! Vi drack vin ur plastflaskor, catchade upp lite och peppade inför kvällen.



Vid åtta mötte vi upp johanna och gick bort till debaser. Där ställde vi oss i den milslånga kön eftersom det var tänkt att vi skulle se yelle. När vi nästan var längst fram var det fullt där inne så vi fick göra nya planer för kvällen. Tur att det var ganska varmt ute och att jag hade ett trevligt kösällskap iallafall!







Så när qu anlände gick vi bort till gamla kära Golden som hade ett livejazzband för kvällen. Vi beställde öl och vin, pratade och skrattade bort kvällen. Sen tog jag bussen hem till lund och var fruktansvärt tacksam över att jag inte hade den tidiga föreläsningen dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0