kräftskiva.


Igår åkte jag till ystad vid sjutiden och hem till louise som hade kräftskiva! Ni vet ju hur mycket jag älskar kräftor så jag var ganska pepp. Först fick vi en fördrink som heter P2, den innehåller vaniljvodka, sourz sour apple, limejuice, fruktsoda och var sjukt god!




På balkongen hade louise dekorerat fint.


Till slut hade alla kommit, som Emilia och hennes pojkvän till exempel.


Då var det dags att plocka fram dessa röda krabaterna som vi åt tillsammans med västerbottenostpaj och gott bröd.


My, Madde och Jimmie.


En oskarp Louise.


Elinore och Lalle.





När det blev mörkt var det dags för ostbricka.


Kvällens sötaste var utan tvekan hunden Alice som sprang runt under bordet och fångade upp all mat som tappades. Sen låtsades jag att jag var askungen och åke hem innan klockan slog tolv!

Kommentarer
Postat av: elno

Gud vad gott med kräftor alltså!! Och p2 är nog en av världens godaste drinkar!

2011-09-04 @ 14:00:23
URL: http://elno.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0