lördagsloppis på södra esplanaden och fika på café ariman.


Imorse ställde vi klockan tidigt och hoppade på bussen ner till stan. Vi skulle nämligen på södra esplanadens loppis! Det är faktiskt skamligt att jag inte har varit där förut.





Det var sjukt mycket människor och sjukt mycket saker, det tog liksom aldrig slut. Eller det gjorde det ju men det var en lång loppissträcka. Det mesta hade bra priser och det fanns nästan allt man kan tänka sig. Man kan väl säga att vi minst sagt gick bonanza och köpte varsin ny garderob. Typ.


När vi nådde andra änden vid mejeriet svängde vi av och gick upp mot stortorget.


Vi var otroligt kaffesugna så vi slog oss ner på café ariman och drack vårt kaffe med en himmelsk äppelkaka för min del.




Våra linslock blev kompisar.




Sen tog vi bussen hem med alla våra saker, tittade på eftermiddagsfilm och åt pizzarester.


Och nu har maria åkt hem, jag har precis fotat massa luftballonger utanför mitt fönster (vill också åka!) och ska nu njuta av den lugnaste lördagskvällen någonsin.

Kommentarer
Postat av: maria

FINT!!!!!!!!!!<3

2011-09-24 @ 19:12:31
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0