moraeus med mera

Nu har jag gjort allt på min söndagslista (städa, dammsuga och tvätta) och om en timme ska jag möta upp maria vid stationen och handla inför kvällens söndagsmys. Wallander, chips, dippa, cola och ett finfint sällskap är den perfekta avslutningen på veckan.

För övrigt kan jag tipsa om ett himla bra program på svt som heter moraeus med mera. Det är artisten Kalle Moraeus som bjuder in massa bra artister i olika genrer till Orsa i Dalarna där han kommer ifrån. Helt enkelt massa artister som träffas, spelar musik och bjuder på ett härligt program. Det fjärde avsnittet går ikväll klockan 20.00 och de tidigare avsnitten går att se på svtplay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0