just precis nu...




Längtar jag efter:
ikväll när jag ska åka till malmö för att träffa några fina personer och dricka vin och sånt. behöver verkligen det efter en rätt så tuff fredag.

Är jag ledsen för:
att jag är så hård mot mig själv emellanåt.

Är jag glad för:
att det snart är sommar och jag ska få vara lite ledig.




Äter jag helst:
till frukost har jag fått dille på någon slags wannabe prickig korv (älskade det när jag var liten) fast i kalkon. till lunch har jag börjat göra smoothies igen, och allra helst med frysta hallon för det är så gott när det är kallt. till middag är jag inne i någon dålig period och tycker det mesta är tråkigt och jobbigt, någon som har något bra recept?

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning:
måndag när det är valborg (har storslagna planer) och när jag och maria ska åka till paris! vet redan nu hur underbart det kommer att vara.

Är det finaste jag vet:
spontana sms från vänner som skriver hur mycket jag betyder för dem. dör.




Läser jag:
"hjälp, vem är jag? - anteckningar från en terapi, av caroline af ugglas. och all kurslitteratur jag kommer över som har kopplingar till mitt projekt i skolan.

Är jag galet stressad:
över min rapport som jag håller på med i skolan just nu. kommer inte riktigt igång och är lite bättre på att tacka ja till jobbpass och göra andra saker istället än att skriva.

Lyssnar jag helst på:
kents nya album. hela tiden, typ.

Blir jag nostalgisk av: sms och mejl när människor från förr hör av sig men jag inser alltid (kanske också försent) att det finns en anledning till att allt det där tillhör det förflutna.

 




listan snodde jag från emily


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0