let us stay young




















Igår fyllde jag två påskägg, plattade håret och satte på mig det rosa läppstiftet för att åka till malmö där maria och max hade påskfest! Efter timmar av skratt, galendans, vinglas i golvet och påskgodis tog vi en taxi till moriskan och fortsatte natten på deras dansgolv innan jag tog sista tåget till lund och somnade som en stock när jag kom hem. Mina vänner är fullkomligt galna och det är kanske just därför jag älskar dem så mycket.

Idag har jag legat under ett täcke i soffan exakt hela dagen och tittat på si sådär hundra filmer. Ska bli skönt med en extrasöndag imorgon fastän dagen i princip ser ut som alla mina måndagar brukar göra. Nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0