tradera mera

Jag håller på att rensa bland skor, väskor, kläder, smycken och ja det mesta. Har ju ganska mycket grejer... Så här kommer ett gäng auktioner som jag har lagt ut på tradera:



Först ut är ett par fantastiskt fina cremevita palladium pampa hi i storlek 37 som tyvärr är för små för mina fötter. Dom perfekta vår- och sommarskorna. Skickas i originalkartong och auktionen hittar ni HÄR.



Denna vackra weekendväskan eller träningsväskan eller vad man nu vill använda den till kommer ursprungligen från gina tricot och jag har aldrig använt den. Oklart varför. Nu säljer jag den iallafall och auktionen hittar ni HÄR.



Och sist ut för dagen är denna fina väskan med korta handtag från h&m. Älskar den egentligen men jag och väskor med korta handtag är inte den bästa kombinationen helt enkelt. Ni hittar den auktionen HÄR.

Fler annonser kommer i veckan, happy bidding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0