vecka fjorton



Äntligen april!
Det måste vara en av årets bästa månader, även om jag vaknade till snöflingor imorse. Men nu skiner solen så jag hoppas att det bara var ett dagen-efter aprilkämt. Såhär kommer min vecka se ut:

♥ idag har jag en helt ledig måndag och ingen drillträning i tomelilla ikväll för ovanligheternas skull. känns skönt.
♥ även om man inte har lov när man pluggar på högskola/universitet så tänker jag låtsas att jag har påsklov denna veckan. förutom texthandledning i en timme på onsdag har jag nämligen inget annat i skolan! vilken lyx.
♥ på tisdag står det barnpassning på schemat och det är alltid roligt att passa min lilla skitunge.
♥ under veckan ska jag redigera massa bilder jag har tagit under ett konfirmationsläger och en äventyrsdag som ska visas på deras konfirmation.
♥ påskfirandet börjar på skärtorsdagen och jag ska fira med min familj med massa påskmat tänkte jag!
♥ traditionsenligt åker jag och mina föräldrar ut på konstrundan på österlen under långfredagen och det är verkligen en av vårens höjdpunkter. hoppas bara att det ska bli lite varmare tills dess.
♥ under veckan ska jag försöka hinna med att se filmen passion of the christ som är helt fruktansvärd men också otroligt bra.
♥ och så har jag en helt oplanerad helg än så länge! känns knäppt men bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0