för exakt en vecka sedan...

wednesday.

... hade jag spenderat natten hos mina föräldrar och på morgonen åkte jag och mamma till min brors hus där hans flickvän Sofie hade dukat upp frukost!

wednesday.

De börjar få så fint i sitt hus.

wednesday.

Här är en tjej som börjar bli stor!

wednesday.wednesday.

Världens sötaste Kelly som mer liknar en schäfer nu än en isbjörn.

wednesday.

När frukosten var uppäten och valpen var trött var det dags för mamma och mig att åka vidare.

wednesday.

Vi hämtade upp min moster på vägen och vårt första stopp blev Lisagården i Glemmingebro!

wednesday.wednesday.

Där fanns det små söta saker och jag köpte ett vackert smyckesskåp som jag ska visa er inom kort.

wednesday.

På en dörr stod det LOPPIS så ni kan ju gissa vart jag smet in illa kvickt.

wednesday.wednesday.

Det stod mitt namn på fötöljen till vänster men i denna brudens lägenhet finns det inte många lediga kvadratmetrar.

wednesday.

En fin gammal radio.

wednesday.

Sedan blev det ett kort stopp på En liten bit av medelhavet i Hammenhög.

wednesday.
wednesday.wednesday.

Fick greklandscravings igen.

wednesday.

Nästa stopp blev Ting i Gärsnäs.

wednesday.
wednesday.

Där fanns det tjusiga vaser.

wednesday.

En fin sax.

wednesday.
wednesday.

Och vackra blommor.

wednesday.wednesday.

När magen började kurra åkte vi till Kafferosteriet utanför Löderup. Så s j u k t snygg inredning.

wednesday.

Moster och mamma.

wednesday.

Hej jag vill ha denna stolen.

wednesday.wednesday.

Vi slog till på deras berömda pizzor och blev inte direkt besvikna. Typ den godaste pizzan jag har ätit tror jag!

wednesday.wednesday.wednesday.

Mätta och väldigt belåtna lämnade vi restaurangen och gick genom den vackra trädgården.

wednesday.

Och in i det mysiga biblioteket. Kafferosteriet är ju främst ett hotell och här hade en gärna hängt om en var gäst.

wednesday.wednesday.wednesday.wednesday.

Väldigt snygga inredningsdetaljer och inspirerande böcker.

wednesday.

Så var det dags att hoppa in i bilen och köra vidare.

wednesday.

Sista anhalten var butiken Hemtrevligt som ligger i Herrestad.

wednesday.wednesday.

Välkomnades först av denna sötnosen.

wednesday.

Som snabbt fick sällskap.

wednesday.

Och till slut var de tre stycken som skällde hej ikapp.

wednesday.wednesday.wednesday.

Inuti butiken fanns det fina saker på vartenda pinal.

wednesday.

Jag köpte två ark med växter på.

wednesday.wednesday.wednesday.

Lite sugen på den med eiffeltornet på.

En väldigt mysig liten butik med en trevlig ägarinna, tips till er som är i närheten!

wednesday.
wednesday.

Innan vi begav oss hemåt igen stannade vi hos mormor och morfar för en kopp kaffe och det var den fina onsdagen!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tack för en underbar dag och för en titt på alla fina foton du bjuder oss på! Du är en grym fotograf! Kram mamma

2012-08-16 @ 08:55:52
Postat av: sarah

tycker att det ofta är härligt djup i dina bilder nu för tiden! det märks att du har utvecklats :D och jag har också varit på kafferosteriet, så himla fint!

Svar: men åh, tack sarah! betyder väldigt mycket att höra det från dig, beundrar dina bilder så mycket. visst är det fint, sjukt goda pizzor också!
Sandra Berg

2012-08-24 @ 17:25:02
URL: http://lintonsarah.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0