hands together down on my knees it's like you're inside of me

Hej bloggy. Jag har inte tagit så väl hand om dig på sistone men jag ska försöka bli bättre på det. Även om det inte blir supermånga inlägg om dagen vill jag ändå att det ska vara trevligt här inne, en fin plats att besöka och känna sig inspirerad när man går härifrån. Och då lägger jag hellre mer tid på få - men bra - inlägg än många dåliga. 
 
Denna veckan har jag levt i någon slags festivalbubbla och försökt ta vara på den sista sommarlovsveckan innan skolan drar igång. Idag är det sista dagen för Malmöfestivalen och även om det känns tråkigt så känner jag mig ganska sliten och behöver lite sömn och lugna nätter. Men innan dess ska jag dricka lite mer rosé, dansa med mina vänner och skratta så mycket som jag bara kan. Ikväll spelar Vegakören (som min fina Maria sjunger i) 19.30  i s:t petri kyrka, det vill ni inte missa! Puss! 
 
annas bild från tisdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0