instagrammy

Jag spenderade exakt hela söndagen i sängen. Det bara var en sådan dag, en typisk söndag där energin hade sprungit och gömt sig. Men trots denna överväldigande tröttheten ligger lyckan fortfarande kvar i hjärtgropen efter lördagens f a n t a s t i s k a konsert och halsen känns öm precis som efter varje konsert när jag var femton och skrek mig hes. Men mer om lördagen ska ni får höra om senare idag.
 
Nu var det ju ett tag sedan jag visade er lite bilder från instagram, så här kommer ett lass! Vill en följa mig där heter jag som vanligt sandraberg.
 
dinner at work (instagram)dinner at work 2 (instagram)
Lunchrast på jobbet.

blue <3 (instagram)blueberrysmoothie (instagram)
Nya sandaler i favoritfärgen och en blåbärssmoothie.
 
high chaparall (instagram)high chaparall, mexico city (instagram)
high chaparall, ångloket (instagram)rainbow (instagram)High chaparall!
 
jämjö (instagram)jämjö (instagram)
Två conversefötter som väntar på stationen i Lund och utsikten från stugan i Jämjö. 
 
jämjö (instagram)jämjö (instagram)
jämjö (instagram)jämjö (instagram)
Jämjöhäng.
 
flowers (instagram)the dark night rises (instagram)
Favoritblommor och biobesök. Alltså, den filmen. Höll på att gå i taket av spänning.
 
ketchup (instagram)sandra dee (instagram)
Lunch på jobbet med trötta ögon.
 
lunch (instagram)sunglasses (instagram)
En hemmalunch bestående av dinkelpuffar med mjölk och två feta- och olivmuffins med vitlöksost och jag i bilen påväg på österlenäventyr förra veckan (mer om det inom kort).

crayfish (instagram)crayfish (instagram)
Kräftpremiär! Dör så gott.
 
coffee (instagram)(instagram)
Chokladbollar och kaffe förra veckan och en sista bild på vimplarna innan de togs ner. Nu får det vara slut på det roliga!
 
roses (instagram)roses (instagram)
Fyndade minirosor för en ynka tjuga och nu får de stå grannt i fönstret. Ordentliga bilder kommer.
 
S (instagram)strawberrylunch (instagram)
Kaffe i en av favoritmuggarna och en favoritlunch bestående utav vaniljyoghurt, färska jordgubbar och musli tillsammans med det perfekt kokta ägget.
 
coffee (instagram)new shirt (instagram)Lördagsfika och invigning av en ny skjorta inför lördagskvällen.
 
b/w (instagram)wine (instagram)
Peppar inför kent.
 
sun (instagram)malmö (instagram)
Väntar på tåget och åker till malmö.
 
clouds (instagram)pildammsparken (instagram)
Såhär ser det ut när man kommer upp från triangelns station där jag mötte upp maria och gick bort till pildammsparken.
 
maria & emelie (instagram)kent, pildammsparken (instagram)
Mötte upp några fina utanför och tog ett glas vin innan vi gick in och såg världens bästa band! Två konserttimmar som gick på tok för fort.
 
smoothie/mango/icecream (instagram)mondaymorning (instagram)
En smoothieglass i sängen igår och en stökig säng imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0