instagram.

nice car (instagram)breakfast (instagram)
 
Nu har det blivit dags att kika på hur det har sett ut i min instagramfeed den senaste tiden! Som vanligt heter jag sandraberg ifall någon vill följa.

En kväll åkte jag och hälsade på en vän på vischan och där stod en väldigt snygg bil. Och så har vi en lyxfrukost i sängen framför Sjunde himlen. Tänk om alla dagar kunde börja så.
 
sad (instagram)happy (instagram)

Första dagen på malmöfestivalen. Älskar den första bilden på Johanna och Maria, stod och fnissade åt den i typ tio minuter. De fick göra ett nytt försök där de skulle se lite mer pepp ut. Med gott resultat tycker jag!

before wedding (instagram)before work (instagram)

Så var det dags att åka och fotografera ett bröllop. Jag hade gjort mig fin och laddade med frukt och prinskex.

wedding (instagram)weddingdinner (instagram)

Stod typ och grinade under hela vigseln, så fruktansvärt vackert. Och efter att ha sprungit omkring med kameran i högsta hugg under hela dagen smakade middagen så sjukt gott!

weddingcake (instagram)american blueberry pancakes (instagram)

Bröllopstårta (som jag höll på att välta ut på golvet...) och amerikanska blåbärspannkakor. Gott gott.

weddingpreview (instagram)weddingpreview (instagram)

Dagen efter visade jag en liten preview av bröllopsbilderna för mina instagramers. Så nöjd.

tired (instrgram)early morning/coffee (instagram)

På tisdagen veckan efter var jag trött och påväg till Malmö med kaffe från Pressbyrån nära till hands.

flowers (instagram)maria (instagram)

Mötte upp Maria och gick till Pildammsparken för att ta tusen bilder på henne i min egenkomponerade blomsterkrans. Rättare sagt tog vi 1500 bilder. De ska ni få se så fort bröllopsbilderna är klara!

roses (instragram)roses (instagram)

Efter fotosessionen slängde vi dramatiskt blombladen i sjön. Allt för en bra bild, resonerade jag.

maria (instagram)rosé (instagram)

Sedan gick vi hem till Maria och drack ett glas rosé. Det har verkligen varit en rosémånad.

maria (instagram)anna and johanna (instagram)

Mina snygga kompisar senare under kvällen på festivalen.

breakfast (instagram)ikea (instagram)

I tordags bjöd jag mamma och Sofie på frukost och sedan åkte vi till Ikea där det fanns schackrutiga golv. Sånt gillar vi.

ikea (instagram)ikea (instagram)

Blev fullkomligt förälskad i textilkollektionen Nätvide som finns i begränsad upplaga. Lade ner två påslakan i kundvagnen illa kvickt.

ikea (instagram)ikea (instagram)

En blå lampa och den orentaliska mattavdelning. Så jäkla snyggt.

serious (instagram)breakfast at Marias (instagram)

Senare på torsdagskvällen begav jag mig mot Malmö för det var dags för festival igen och morgonen efter åt jag frukost hos Maria framför Breaking News och Schulman Show. Ljuvligt.

nobel (instagram)friday (instagram)

När Maria begav sig mot körrepetition åkte jag hem till Linnea & Essie och hittade ett träd och ett hus som matchade min skjorta. Grönt är skönt.

rum & cola (instagram)strawberry daquiri (instagram)

Detta skulle bli den stora bjudarkvällen, visade det sig. Oerhört lyxigt. Först blev jag bjuden på rom & cola av Anais och sedan en strawberry daquiri av Anna. Vilka kompisar man har va.

the day after (instagram)my dad/handyman (instagram)

Efter att ha kommit hem till Lund vid halv sex på morgonen kunde inte dagen efter ha slutat på något annat vis än med pizza och tv. På söndagen kom mina föräldrar på besök och min fina pappa satte upp en lampa ovanför mitt soffbord. Det blev SÅ fint! Ni ska få se.

dinner (instagram)let's do this (instagram)

Och så lagade vi god mat också. Måndagen innehöll ju, som ni vet, inhandlande av snordyra träningskläder.

cafécafé (instagram)cafécafé (instagram)

Nu kommer bilder från idag! Efter en timmes upprop i skolan mötte jag upp Maria och gick en sväng på stan innan vi satte oss ner på Cafécafé för lunch. Jag tog en varm macka med chevre, honung och valnötter. D o g.

folkets park (instagram)folkets park (instagram)folkets park (instagram)folkets park (instagram)

Sedan gick vi bort mot Folkets park och skrek till när vi såg dessa fantastiska varelserna. Sköldpaddans storlek är det sjukaste jag har sett. Den är gigantisk? Men kängrun alltså <3

friskis & svettis (instagram)rain (instagram)

Och så köpte vi träningskort på friskis & svettis (!!!) och den sista bilden får representera att hösten har anlänt. Regn regn regn och tjocka mjuka tröjor för att inte frysa. Älskar det.

Kommentarer
Postat av: QU

Sjukt egentligen att dom har spärrat in "exotiska" djur i Folkets Park som är känd för barnskrik, hög musik och fylla. S.J.U.K.T.

Svar: eller hur, väldigt sjukt när man tänker efter.. :(
Sandra Berg

2012-08-28 @ 20:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0