malmöfestivalen dag fyra.

malmöfestivalen friday.

Sista festivaldagen började hemma hos Maria där jag hade sovit över från kvällen innan. Vi åt sen frukost och tittade på massa bra program som Schulman Show och repriser av Breaking News. När eftermiddagen närmade sig var det dags att göra sig iordning för en festlig kväll och jag började med att sminka mig samtidigt som jag läste ikapp några bloggar. Just här läste jag Emily Dahls blogg.

malmöfestivalen friday.malmöfestivalen friday.

Och så blev en bjuden på mat också. Gott gott.

malmöfestivalen friday.

På kvällen skulle Maria åka och repa med sin kör innan deras konsert så jag stack hem till Linnea & Essie och blev välkomnad av denna sötnosen.

malmöfestivalen friday.

Hade tydligen kommit lagom till efterätten och fick dessutom kaffe till. Vilka vänner man har, va.

malmöfestivalen friday.

Linnea & Essie.

malmöfestivalen friday.

Bästa Anna.

malmöfestivalen friday.

En liten tax och Annais.

malmöfestivalen friday.

Någon timme senare var det dags att bege sig till S:t Petrikyrkan. Det visade sig vara en väldigt fin kyrka.

malmöfestivalen friday.

Jag såg ut lite såhär, hej hej.

malmöfestivalen friday.

När kyrkan var fullsatt och det till och med stod folk längst bak var det dags för Vegakörens konsert.

malmöfestivalen friday.malmöfestivalen friday.

Och som vanligt satt jag med konstant gåshud och sprack nästan av stolthet. Så. himla. fint.

malmöfestivalen friday.

Efter konserten åkte vi hem till Sanne & Emelie.

malmöfestivalen friday.

Maria och Anna.

malmöfestivalen friday.malmöfestivalen friday.

Dricka vin ur finglas och lyssna på bra musik. Älskar älskar älskar hemmafester.

malmöfestivalen friday.

Katten Signe.

malmöfestivalen friday.

Efterfrågade en pussbild och fick det här.

malmöfestivalen friday.

Sötisar.

malmöfestivalen friday.

Emelie & Sanne.

malmöfestivalen friday.

Plötsligt var det dags att gå till Debaser och dricka Strawberry Daquiri.

malmöfestivalen friday.malmöfestivalen friday.

Och efter några timmar där gick vi bort till Moriskan för mer dans och vid stängningsdags hoppade jag på tåget hem till Lund igen och somnade halv sex på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0