vecka 35.

källorna hittar ni som vanligt via min pinterest
 
Nu är officiellt sommarlovet över för min del, det är sista veckan i augusti och då passar det väl bra att börja redogöra igen för hur veckan kommer att se ut! Den är inte särskilt fullbokad än så länge, så det blir en mjukstart vilket känns väldigt bra. Såhär ser min vecka ut:
 
♥ Idag ska jag tillbringa större delen framför datorskärmen med en kaffekopp i handen. Redigering av bröllopsbilder är första prio och senare i veckan ska jag visa er bilder från ett bröllop jag plåtade för några veckor sedan!
♥ Någongång under dagen tänkte jag ta mig ut till Nova och handla födelsedagspresent (till en viss fröken som fyller år på fredag) och träningskläder. Denna bruden ska nämligen börja träna i höst. Jajemän, ni läste rätt! Efter att inte ha gått på någon slags organiserad träning på flera år är det äntligen dags att sätta igång igen. Men först behöver jag som sagt lite kläder att träna i, för det har inte varit prioriterat överhuvudtaget i denna garderoben.
♥ Imorgon, alltså tisdag, är den stora dagen när jag går på uppropet på programmet där jag ska utbilda mig till mitt framtida yrke. Pirrigt till tusen, men ni ska få höra mer om det imorgon.
♥ Någon dag under veckan ska jag och min partner in crime Veronika träffas och välja ut bilder som vi ska leverera till brudparet vi fotograferade för två veckor sedan. Har en känsla av att det kommer vara svårt att hålla nere bildantalet denna gången eftersom det blev så sjukt många fina bilder. Lyxproblem indeed.
♥ Denna hösten har jag rensat bort mina aktiviteter under vardagskvällarna för att skapa lite mer harmoni och tid eftersom jag förmodligen kommer ha betydligt mer att plugga. Inga fler drillträningar (jag är dock fortfarande med i styrelsen) och inget mer barnpassande. Jag kommer fortfarande vikariera på mitt extrajobb i mån av tid, men tanken är alltså att jag inte ska ha något stående bokat varje vecka mellan måndag och torsdag. Känns väldigt knäppt. Tänker att jag ska grotta ner mig i tvutbudet och följa massa bra serier. Har ni något tips?
♥ På fredag ska vi fira Marias födelsedag med fest fest fest!
♥ Helgen är helt fri men jag kan tänka mig att den går åt att förbereda sig inför den riktiga skolstarten på måndagen.

Kommentarer
Postat av: maria

så pepp på denna höst. <3

2012-08-27 @ 10:58:04
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0