en liten kombinerad jul-, utflyttnings- och loppisfest.



Fem bilder som får representera min lördagskväll när jag bjöd in ett fint litet gäng på jul-, utflyttnings- och loppisfest! Fick endast förbrukningsvaror av mina gäster vilket uppskattas eftersom jag snarare bör göra mig av med grejer för tillfälligt än tvärtom. Av Maria fick jag till exempel bara saker som jag tycker väldigt mycket om; mitt favoritbröd, baby bell, brieost, en avocado och mina favoritkakor från Marabou! Som tack bjöd jag på en eller två bellinis.

Resten av kvällen var det bebisgos, högstadienostalgi och massa julgodsaker som stod på schemat, och så fick mina gäster även gå loss bland massa saker som jag har rensat ut inför flytten. Fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0