första advent.


I söndags vaknade jag upp till ett snötäckt Lund och efter frukost framför första avsnitten av julkalendern (som är så bra!!!) fixade jag och trixade lite innan jag tog en adventsfika. Kaffe och pepparkaksdammsugare, ingen pjåkig kombination om en säger så.


Trots allt negativt snön medför måste jag erkänna att det var väldigt mysigt att inleda december såhär.


Resten av dagen storstädade jag och julpyntade! Denna galgen med pynt hänger ovanför sängen.


Det ena fönstret ser nu ut såhär.


Adventsljusstake, tomefar, tomtemor och glitterrenen står på köksbordet.



Och i köksfönstret står mina nya kompisar som jag hittade i Köpenhamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0