julafton.


Julafton började med frukost tillsammans med mina finaste föräldrar.


Och denna sötnosen såklart.


Kikade på sista avsnittet av julkalendern. Alltså detta årets julkalender har varit så sjukt bra!!!


Stannade i soffan med febern och skrattade åt Sunes jul.


När klockan slog tre var det dags för fika.


Och Kalle Anka förstås!


Någon som inte överlevde julen pga några bortklippta scener i tomteverkstan? Nä, tänkte väl det.


På kvällen åkte vi till Kim och Sofies hus i Lunnarp där även Sofies föräldrar och min morfar skulle fira jul.


Alltså detta har en ju peppat inför. Inte för att jag äter sådär jättemycket, men ändå.


Kelly <3 (som höll sig mest under bordet senare i hopp om att någon skulle tappa en köttbulle eller två).


Mys.


Mamma och morfar.


Sen kom tomten.... Nä, skoja. Bara Kelly.


Sofie.


Kim.


Så blev det äntligen dags för julklappsutdelning, och även om jag fick lägga mig i soffan under större delen av den (pga feber) var det ändå trevligt. Fick så sjukt fina saker, ni ska få se!



Och så avslutade vi julaftonen med lite gröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0