tre onsdagstips:

Min fantastiska Maria är engagerad i en idell organisation i Malmö som heter ABK - anorexi/bullumi-kontakt, och eftersom hon gör ett sjukt bra jobb tycker jag att ni ska gå in på en insamling som hon har startat till föreningen! Målet är 2000 kronor och det kommer en lätt upp i om många är med och bidrar. HÄR hittar ni insamlingen!

Häromdagen såg jag dokumentären för dig naken på svtplay som handlar om när konstnären Lars Lerin hittar sin kärlek i Brasilien. En hjärtskärande berättelse om när två främlingar som har varit så ensamma tillslut hittar någon att älska. Om att stå naken inför någon annan och inte dölja något. Se den, den är så fin! Ni hittar den HÄR.

Som ni säkert vet är årets musikhjälpen igång och förutom att det är ett väldigt roligt projekt är det ju också sjukt viktigt. Årets tema är - barnen i slummen har rätt till rent vatten. Något vi i västvärlden tar fullkomligt för givet men som inte alla i världen har tillgång till. Nu tycker jag att vi hjälps åt och skänker pengar HÄR!

Kommentarer
Postat av: maria

<3

2012-12-13 @ 22:01:16
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0