vecka 49.


bildkällor via pinterest

Hej cupcakes! Gud vad mycket lättare det känns med ny vecka när en har haft en lugn och harmonisk söndag! Igår stod det städning och julpyntning på schemat och resultatet får ni se senare i veckan. På tal om det, såhär ser vecka nummer fyrtionio ut:

♥ Idag har vi vår första examination i denna delkursen där vi ska diskutera sex böcker och fem filmer på ett seminarium i eftermiddag. Håller mina tummar och tår för att det inte ska bli struligt med tågen nu när snön har anlänt, men det känns ganska naivt att tro att det inte skulle påverkas. Ikväll ska jag laga tacopaj!
♥ På tisdag står det basgruppsarbete och föreläsning på schemat och på kvällen ska jag testa på indoor walking (blev inget förra veckan)! Förbereder mig redan nu på att det kommer vara a.s.j.o.b.b.i.g.t.
♥ Onsdag, torsdag och fredag är det skola och på torsdagskvällen afro som vanligt!
♥ På fredagkvällen ryktas det om bowling och öl. Låter som en bra plan tycker jag!
♥ Hör och häpna, men resten av helgen är helt oplanerad. Har inte hänt sen jag vet inte när!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0