vecka 50.

bildkällor via pinterest

Kan inte förstå att det bara är tre veckor kvar av detta året! Men det är en del som ska hinnas med innan dess, och något lugnt jullov lär det inte bli med jobb, plugg och flyttpackning. Längtar som en galning till jul ändå. Såhär ser iallafall denna veckan ut:

♥ idag är det skola mellan 8.15-15 och efter det ska jag träna med maria!
♥ på tisdag har vi seminarium på förmiddagen och grupparbete på eftermiddagen.
♥ onsdagen ägnas eventuellt åt ett jobb och annars plugg.
♥ torsdagen och fredagen står det grupparbete på schemat, vi har deadline på ett arbete på fredagseftermiddagen.
♥ på fredagskvällen kommer mamma till mig och hjälper till att förbereda inför lördagens festligheter.
♥ för på lördag ska jag ha utflyttnings- och julfest! kommer förmodligen bli lite melankoliskt eftersom det är sista gången det kommer drickas vin i den här lägenheten tillsammans med mina fina, men också roligt såklart!
♥ söndagen är vilodag och kanske åker jag till staffanstorps juluppvisning på eftermiddagen och till malmö på kvällen eftersom marias kör ska uppträda på musikhjälpen.

Kommentarer
Postat av: sandra

härliga bilder! kämpa på med plugget. det lönar sig till sist!

2012-12-10 @ 19:02:51
URL: http://sensebysandra.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0