vecka 51.


bildkällor via pinterest

Dags för ny vecka igen. Jag längtar så oerhört mycket efter lite ledighet men först har vi en sista examination i skolan och sedan får vi några lediga veckor. Nåväl, det gäller att kämpa ända in i mål även om denna trötta hjärnan känns segare än någonsin. Såhär ser veckan ut:
 
♥ Idag jobbar jag hemifrån med en gruppuppgift. Tänkte även passa på att ta en lång promenad i dimman med en podcast i lurarna och titta på första harry potter filmen ikväll. Tanken är att se alla innan året är slut!
♥ Imorgon har vi grupparbete i skolan och sedan tänkte jag åka till gymmet och svettas lite grann.
♥ Onsdag och torsdag har vi examination i skolan, från 8.15-17 båda dagarna. Phue. Men sen är det jullov!!!
♥ På fredag ska jag fixa mina sista julklappar och på kvällen blir det nog julfest!
♥ Lördagen blir nog lite av en fixardag. Julklappsinslagning och flyttpackning.
♥ På söndag är det ju fjärde advent och lillejulafton! Då åker jag till Tomelilla och börjar julfirandet med min fina familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0