bokprojektet.

Nä, nu ska jag minsann ta tag i det där med att läsa andra böcker som inte är kurslitteratur. Jag har inte läst ut en bok på flera flera månader och jag älskar ju egentligen att läsa så nu ska jag försöka ta tag i det. En bok i månaden ska väl inte vara omöjligt så jag har valt ut tolv stycken (januari får hinnas med i sommar) som jag vill läsa detta året:


tove jansson - sommarboken, john ajvide lindqvist - pappersväggar, john ajvide lindqvist - låt de gamla drömmarna dö, caroline af ugglas - hjälp, vem är jag?, mia törnblom - du leder!, plura jonsson - resa genom ensamheten, david nicholls - en dag, ann heberlein - en liten bok om ondska, jonathan safran foer - extremely loud and incredibly close, jonas gardell - har man inget liv får man köpa ett som alla andra, ann heberlein - det var inte mitt fel!, mia törnblom - samlade tankar om självklänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0