brudfest



















Igår vankades det brudfest hemma hos anna och vi tillbringade vår lördagskväll med att dricka bubbel och drinkar och dansade som om att det inte fanns någon morgondag. Vid tvåtiden var jag så trött att jag bokstavligt talat inte kunde hålla ögonen öppna, så vi tog bussen till marias nya lägenhet och somnade efter typ en minut.

Imorse lyxade jag och maria till det med frukost på espresso house och sedan tog vi tåget till lund och åkte hem till mig igen. Sedan dess har vi legat döda i soffan med en sprängande huvudvärk och nu ska vi avsluta denna helgen med att titta på film och äta chips med dipp. Imorgon är det dags för vardag igen och det känns väl sådär kul om jag ska vara ärlig. Men det ska nog gå fint, som alltid. Hoppas ni har haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0