mammas födelsedag.


Igår åkte jag till tomelilla exta tidigt för att ge min fina mamma tre paketer eftersom det var hennes födelsedag.




Av hela familjen fick hon en digital fotoram och ett usb-minne där jag hade överfört massa bilder från 2011, och av mig fick hon också framkallade bilder från förra året som hon kan sätta in i ett album (i julklapp fick hon bilder från året innan) och hela serien Bron på dvd.


Lite senare åkte vi ner till en thairestaurang för att fira och beställde in räkchips i väntan på att min bror och pappa skulle komma.



Mamma och min brors söta flickvän sofie.


Eftersom min bror ska köpa hus (!!!) och därför skulle skriva på massa viktiga papper som tog längre tid än planerat fick jag beställa in mat så länge eftersom jag var tvungen att åka lite senare. Jag beställde kycklingspett i jordnötssås och ris som var så fruktansvärt gott. Sen åkte jag till en iskall sporthall i onslunda för att träna mina fina tjejer en sista gång inför tävlingen på lördag och det var den onsdagen!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tusen tack för alla fina presenter och en fin kväll tillsammans! Älskar er så allihopa! KRAM mamma

2012-02-10 @ 07:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0