sleeping beauty

Nu har törnrosa vaknat efter att ha sovit som en stock i tolv timmar. Igår var ungefär världens längsta dag och när prisutdelningen var över körde jag hemåt igen med tre sovande tjejer i bilen, får väl erkänna att inte jag heller var direkt pigg under den bilfärden.

Idag ska jag bara titta på massa tvrepriser och laga god (och mycket) mat ikväll så att jag har massa matlådor till nästa vecka. Älskar att förbereda sig inför veckan på det sättet när man vet att man kommer vara trött och hungrig när man kommer hem från skolan på eftermiddagen och definitivt inte orkar laga mat. På tal om mat så får ni några instagrambilder från i fredags när vi hade kommit upp till borås och åt som vanligt på terassen, bilder från tävlingen kommer lite senare idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0