torsdagstipsen.

Nu ska jag tipsa er om tre härliga tjejer.

Två av dem är systrarna Hanna Widell och Amanda Schulman som tillsammans webbtv-programmet på middag hos hanna och amanda där de lagar mat tillsammans och bjuder på kända gäster. Detta är bara första avsnittet men jag tyckte det var så otroligt härligt och kändes väldigt ärligt. I premiäravsnittet bjuder de in camilla läckberg och thomas bodström och det kan ni se här.

Den tredje är en av mina stora idoler (säger man ens så när man är över tjugo?) Hanna Hellquist (som för övrigt ska vara gäst hos de ovannämnda, längt på det) som jag dels älskar att lyssna på när hon är med i morgonpasset i p3 varje morgon och så skriver hon vassa krönikor med en feministisk touch för DN här. Hanna for president!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0