två måndagsbilder bara.




På det stora hela hade jag en mycket väl godkänd måndag igår. Gick en halvtimmes promenad med hannah och amandas podcast i hörlurarna. Åkte till affären och fyllde på fruktfatet, råkade köpa en hel korg med gula kiwis för att det var billigt (jag i ett nötskal) och slog dessutom till på en bukett tulpaner. Jag älskar tulpaner så mycket. Städade hela lägenheten och rensade ut massa porslin som jag tyckte var fint för typ två år sen men som jag inte har haft hjärta att göra mig av med. Jag har väldigt svårt för att slänga och skänka bort saker men jag jobbar på det.

Och så avslutade jag dagen med att titta på filip och fredriks får vi följa med på kanal 5 och hann också bli frustrerad och upprörd under kvällsöppet där genusdebatten diskuterades med tonvikt på ordet "hen". Kanske skriver jag ett inlägg om det, vi får se. Även om man vill slita håret av sig för att vissa människor inte alls förstår vad man menar så är det såklart bra att genusdebatten är igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0