vecka åtta.

Efter en lugn och välbehövlig helg i soffan känns det skönt med måndag och vardag igen. Av någon märklig anledning går jag bara i skolan en dag denna veckan, så det är nästan som att jag också får sportlov. Lyx! Fast jag måste skriva en processrapport och genomföra mitt projekt som vi håller på med just nu i skolan, så särskilt ledig är jag inte ändå. Och så är det massa drillträningar och genrep som ska klämmas in. Men det ska mest bli roligt! Nu ska jag göra en kopp kaffe, hoppa ur pyjamasbyxorna och ge mig ut i det fina vädret för en promenad.


Kommentarer
Postat av: maria

blir så inspirerad av dig! puss älsklig.

2012-02-20 @ 16:03:10
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0