2011 genom webcam.


musik: coldplay - hurts like heaven

Här kommer en ganska så kort film med dom flesta bilderna jag har tagit genom min webcam under 2011. Egentligen tänkte jag visa dem som vanliga bilder, men det skulle bli ett väldigt långt inlägg så efter att ha blivit inspirerad av sandra bestämde jag mig för att göra såhär.

Det är bilder från siestafestivalen, när jag pluggar, när jag har lämnat in en hemtenta och är glad över det, hundbilder och kanske allra mest bilder som är tagna precis innan jag ska åka iväg på äventyr på fredag- och lördagskvällar.

Kommentarer
Postat av: maria

JÄVLAR VAD SNYGG DU ÄR!

2012-01-08 @ 18:52:16
URL: http://mariao.blogg.se/
Postat av: Christine

SÅ SÖT!! ps. saknar ditt blonda hår!

2012-01-08 @ 23:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0