december genom mobilen.

Nu har det blivit dags att sammanfatta december genom iphonebilder som jag har tagit via appen instagram. Om någon vill följa mig där heter jag sandraberg. Detta har varit roligt så jag tror jag fortsätter ett år till att visa varje månad här på bloggen!


En skoldag i studion.


Adventsmys med pepparkakor och ädelost.


Triangelns station och teater på intiman.


Frukost på café simpan och marias tofflor som jag måste fnissa åt varje gång jag ser dem.


Vackra lund och mitt vackra skrivbord.



Sagolika illustrationer ovanför smågodiset inne i en mataffär.


Cirkussadel och julfika.


Babelkväll.


Finaste spegeln i blått och kitchenaid i finaste färgen.


Jul i lund.


Saffransbullar.


Julklappar och julklappsleken lillejulafton.


Tacos hemma hos anna och pannkakor till frukost dagen efter.


Fint mönster i ystad.



Och nyår såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0