fredag, mammabesök och en kväll hos anna.


Min fredag började såhär och när klockan närmade sig lunch knackade mamma på dörren och vi åt lite innan vi åkte ner till stan.





Snö på biltaken och blomsterförsäljning på torget. Åh.



Färgglatt fluff.



Jag köpte två buketter tulpaner. Älskar tulpaner.







Vackra lund.


Min fina mamma.


Dog på dessa rosorna.





Efter några timmar på stan köpte vi med oss lite kakor och åkte hem till mig och fikade.


På kvällen gjorde jag mig i ordning och åkte sedan till malmö och hem till anna.


Där blev jag bjuden på en god middag bestående av vegetariska filer, ris med grönsaker och sås.




Sen spelade vi ungefär tusen parier skip-bo, drack vin och avslutade med några rundor alfapet där jag hittade på lite egna ord som vanligt. Den perfekta fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0