jag känner att ödet är i våra händer


Efter att ha misslyckats ännu ett nyår med lösögonfransar som slutade med limm i ögonen åkte jag till malmö och gick hem till erika och jens som skulle ha nyårsmiddag!



När alla hade anlänt började vi med ett glas bubbel och förrätt.



Förrätten bestod utav olika omelett- och laxrullar, och det var bara så sjukt gott alltihop. Dog på morotsomeletten med fetaost.






Sjukt lyxigt att få ha så fina personer runt omkring sig.



Guldnaglar dagen till ära.



Sen var det dags för huvudrätt som för vegeterianerna bestod utav den godaste tofun jag ätit, rösti, tomat med rosmarin och sallad.



När några fler hade trillat in var det dags för efterätt som maria var ansvarig för. Choklad- och citroncupcakes och brownies.


Det smakade otroligt bra tillsammans med bubbel.



PAWS UP.



Värdparet pussas.






Killarna i soffan och vi galendansade i vardagsrummet till bästa musiken tills klockan helt plötsligt var halv tolv och det var dags att springa iväg till folkets park.









Vid tolvslaget var det fyrverkerier, kramar, kärlek och så bestämde vi oss för att detta ska bli ett fantastiskt år.


Efter det gick vi bort till moriskan som hade nyårskväll.









Och därinne dansade vi oss svettiga på tre olika dansgolv i två timmar och då gick jag och maria arm i arm hemåt och stannade till vid sibylla för att ta med lite mat hem och när vi hade ätit upp den somnade jag medebums. Kan inte tänka mig en bättre start på 2012.

Kommentarer
Postat av: maria

DÖR SÅ MYCKET KÄRLEK <3

2012-01-03 @ 10:58:29
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0