on my mind

Medan jag är iväg på träningsdag med drillningen hela denna fredagen tänkte jag att ni skulle få kika på fem saker jag tycker är extra tjusiga just nu.


Fint anteckningsblock från åhlens som jag funderar på att slå till på nu inför terminstarten. Måste ju bli roligare att plugga när man kan anteckna i ett fint block, tänker jag.


Den kanske mest perfekta väskan som jag har sett på åhlens. Är så sjukt sugen på att köpa denna men har lovat mig själv att rensa ut minst fem väskor först och iallafall vänta en månad så att jag verkligen är säker. Men åh dör så fin.


En fantastisk klänning från h&m som också finns i orange och svart. Man kanske borde slå till, det känns som den ultimata vårklänningen.


Känns som att jag inte behöver skriva så mycket om dessa skor? Herregud.


Och den perfekta eyelinern, via lolita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0